Monday 22 April 2013

PENGEDAR SHAKLEE


Assalamualaikum…

Nak menjana pendapatan sehingga 4 dan 5 angka sebulan??Mustahil?Tiada yang mustahil dalam dunia ini dengan izin Allah.Alahamdulillah saya sendiri dapat menjana 4 angka sebualn dengan Shaklee.Masa mula-mula bonus saya dapat RM520 tu pun dah seronok,bila dah mencecah 4 angka,apa lagi bertambah la seronok.Ini bukan skim cepat kaya tau atau duduk goyang kaki duit masuk. Apa-apa yang kita lakukan perlukan usaha dan tawakal.Itu yang saya belajar bila menyertai Shaklee.Allah tak suka orang yang malas usaha tau.Apa uniknya Shaklee dan kenapa saya memilih Shaklee?

1.Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada di pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya.Tmahan pula ia memberikan kesan yang hebat dan taraf kesihatan yang tinggi pada keluarga.
2.Ia adalah syarikat MLM yang adil ini kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid,maka bonus kita dibayar mengikut usaha kita yang kita letakkan.


Anda mahumenyertai perniagaan Shaklee??Apa kelebihan daftar sebagai menjadi ahli Shaklee?

1. Anda dapat menikmati keistimewaan iaitu dapat membeli Europhia Trial Pack dengan penjimatan RM10 dari harga biasa.
 2.Anda boleh membeli produk FullPack dengan harga ahli serta MENIKMATI ganjaran dalam bentuk point seterusnya boleh dikumpul dalam masa sebulan dan jika layak akan menerima bonus tunai dari syarikat.
3. Shaklee menawarkan 3C: Cash,Car & Convention.Dah ramai ahli Shaklee yang menikmati kelebihan ini.Anda bila lagi :)
4. Kami memberikan trainning tertutup sekiranya anda berminat menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan anda.
5.Modal serendah RM75 untuk pendaftarani ahli.(RM85 bagi Sabah dan Sarawak)

Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pandapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik.Bukan sahaja pendapatan, malahkita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.

Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.

3.bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya terus dari syarikat.Bonus juga diberi dalam bentuk tunai dan bukan voucer tau.Tidak perlu downline untuk mendapat bonus syarikat.

4.Harga produk sangat berpatutan dan setanding kualiti yang kita bayar.Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silica gel didalam botol vitamin Shaklee.

5.Bonus dibayar di tengah bulan.Alhamdulillah,baru semalam bonus masuk,di kala duit gaji semakin menipis.

6.Anda boleh menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber untuk menjana pendapatan sampinga sehingga 4,5,6 angka dan tiada yang mustahil.

Sekiranya berminat sila pm saya.Saya mencari wakil Shaklee di setiap daerah dalam Malaysia happy

sms/whatsapp:018-2546253(ASNIZA)

No comments:

Post a Comment