Thursday 18 April 2013

VIVIX:SUPPLEMENT TERBAIK


Masih tercari-cari penawar untuk melambatkan penuaan? Tapi takut dengan produk-produk yang dipasaran . Saya nak share tentang satu produk semulajadi untuk menyelesaikan masalah anda. Boleh juga digunakan sebagai makanan tambahan untuk pesakit diabetis. Bagi menurunkan gula dalam darah.
Peringatan!!! Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh wanita mengandung, menyusukan anak dan kanak-kanak 18 tahun ke bawah.
Pada yang masih tercari-cari hadiah apa yang sesuai untuk hari lahir ataupun ulangtahun perkahwinan ibu dan ayah. Ya. Inilah yang paling sesuai. Tiada hadiah yang paling bernilai melainkan kesihatan. Insyaallah.


Apa sebenarnya VIVIX tu?

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

4 Mekanisma Penuaan pada Tahap Selular


1. Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.
Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menyokong melambatkan penuaan tahap selular.

3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel.

Mitochondria (penjana tenaga) di dalams el menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


4. Penimbunan Protein AGE

Penimbunan protein berlebihan AGE ( advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganngu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan vivix adalah 10x ganda lebih kuat dari resveretrol ( kandungan unik dalam buah anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE.


Selain dari itu, ia juga menolong mambantu/menjaga/memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindunagn antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.



Tapi VIVIX TIDAK BOLEH diambil oleh ibu yang mengandung dan menyusukan anak. 

Sejak bulan lepas saya dah pasang niat nak belikan Mak dan Mama sebotol VIVIX. Harga sebotol VIVIX ni memang mahal. Sebotol VIVIX ada 150ml. Tapi tak mengapa..sebotol VIVIX boleh makan selama sebulan. Setiap kali makan VIVIX hanya makan sesudu teh. Jimat dan tak perlu makan banyak-banyak. Selain itu, VIVIX perlu di letakkan dalam peti ais kerana VIVIX memerlukan suhu yang rendah..

Harapan saya, mak ayah dan mama sentiasa sihat. Makin hari mereka makin lanjut usia. Semoga impian saya nak belikan Mak dan Mama sebotol VIVIX bulan ini tercapay. Amin.

Kalau anda berminat nak beli VIVIX, pm inbox saya.Saya berikan harga jauh lebih murah berbanding harga runcit..jangan malu-malu pm  ye..pm saya segera =)




TESTIMONI PENGGUNA YANG MENGAMBIL VIVIX

TESTIMONI 1


TESTIMONI 2


TESTIMONI 3

[KLIK GAMBAR UTK LEBIH JELAS]

 TESTIMONI 4




No comments:

Post a Comment