Thursday 9 May 2013

Pengedar Shaklee di Sungai Buloh, Selangor


Saya Pengedar Sah Shaklee di Malaysia



Anda tercari- cari pengedar Shaklee di sekitar kawasan anda?

Look no more!

I'm here!

Untuk kawasan sekitar Sg. Buloh,Kota Damansara,Petaling Jaya,Sri Damansara,Damansara Damai saya boleh jadi your personal giude! in fact, COD pun boleh.. 

Tapi kalau di kawasan lain-lain, saya boleh pos :)

Berminat utk dapatkan Set Berpantang,set Kesuburan,Set Kecantikkan dan Kesihatan,Set Kehamilan,Suplemen untuk kanak-kanak dan sebagainya...boleh hubungi saya utk maklumat lanjut..saya sedia membnatu anda untuk mendapatkan suplemen yang sesuai.

ID : 934271
Nama : NUR ASNIZA ASMAN
FB :Nur Asniza

Tel No : 018 2546253
Email: asnizatm@gmail.com

Alamat: Damansara Damai,Sg Buloh

https://plus.google.com/u/0/107067221003781724242/about

No comments:

Post a Comment