Saturday 11 May 2013

SET BERSALIN SHAKLEE


  • SELAMAT
  • SEMULAJADI
  • BERKESAN



Vitamin atau supplemen penting untuk ibu-ibu selepas bersalin atau dalam pantang kerana ia dapat mengembalikan kecergasan tubuh badan setelah penat mengharungi proses kelahiran anak dan juga memastikan tubuh berada dalam keadaan sihat dengan membekalkan nutrisi yang secukupnya. Ibu-ibu dalam pantang perlu menjaga kesihatan kerana bagi mengelakkan daripada berlakunya stress yang akan menyebabkan 'meroyan' ataupun akan memberi kesan kepada pengeluaran susu badan.

Apakah Fungsi Vitamin-vitamin dalam Set Bersalin Shaklee tersebut?


Vitalea
Membekalkan 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan dan ditambah dengan iron formula iaitu zat besi untuk memulihkan kecergasan badan ibu-ibu dalam pantang yang kehilangan banyak darah semasa proses kelahiran.

Vitamin C
Vitamin C dapat membantu menyembuhkan tisu-tisu kulit akibat luka bersalin. Meningkatkan imunisasi badan ibu-ibu dalam pantang bagi mengelakkan daripada demam dan sebagainya.

Zinc
Membantu dalam penyembuhan luka dalaman dan luaran dengan cepat. Ia berfungsi seperti ikan haruan. Ia juga dapa menghalang infeksi penyakit.

B-Complex
Vitamin B-Complex dapat mengelakkan ibu-ibu dalam pantang daripada stress dan mengawal tekanan. Ia juga membantu dalam pembentukan sel darah merah yang sihat bagi mengelakkan anemia.

ESP
Mengembalikan kecergasan dan juga tenaga. Menguatkan semula otot rahim dan juga dapat meningkatkan penghasilan susu badan.

Ostematrix
Ostematrix adalah kalsium yang penting dalam penyusuan. Ibu-ibu menyusu perlukan banyak kalsium untuk membekalkannya kalsium yang secukupnya kepada anak dan juga ibu. Membantu dalam membanyakkan susu badan. Selain itu, dapat mengelak daripada berlakunya sembelit kerana ibu-ibu selepas bersalin akan menghadapi masalah sukar ke tandas.

SET BERSALIN SHAKLEE ini juga sesuai untuk mereka yang berpantang akibat keguguran

TESTIMONI SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE

TESTIMONI 1

TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


TESTIMONI 4


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6



TESTIMONI 7



TESTIMONI 8



TESTIMONI 9


TESTIMONI 10


TESTIMONI 11


TESTIMONI 12


TESTIMONI 13


TESTIMONI 14

Utk pertanyaan/konsultasi dan pesanan produk,hubungi saya di:

sms/whatsapp : 018-2546253 (asniza)
Email: asnizatm@gmail.com
Fb: Nur Asniza

No comments:

Post a Comment